sobota, 16 kwietnia 2011

Wiedza źródłem inwestowania

Jak się powszechnie sądzi, pieniądze szczęścia nie dają… ale się przydają! Ci, którzy umieją je zarabiać, umieją też inwestować.

Wszelkie nadwyżki można inwestować. Inwestujemy pieniądze w nieruchomości, akcje, fundusze powiernicze, fundusze inwestycyjne i inne papiery wartościowe.  Inwestować można też w wiedzę. 

Współcześnie, globalną siecią jaką można przesyłać wiedzę w formie elektronicznych danych, jest Internet. Sieć www ma ogromny potencjał i jest medium bez ograniczeń. Inwestowanie w sieci stało się od kilku lat bardzo popularne, a inwestowanie w wiedzę przez Internet to stosunkowo młoda metoda na biznes i nie stanowiąca jeszcze dużej konkurencji.  Fachowcy szacują, że już w następnym pokoleniu Internet będzie nie tylko podstawowym źródłem informacji, ale też jednym z podstawowych źródeł zakupów i miejscem, w którym przeprowadza się rozpoznania rynku przed zakupami. Dlatego wszyscy ci przedsiębiorcy, którzy robią dalekosiężne plany powinni w nich uwzględnić właśnie Internet, a swoją aktywność marketingową przynajmniej częściowo prowadzić w formie e-marketingu. Warto zatem inwestować w potencjał e-marketingu.

A co z wiedzą? Inwestowanie w wiedzę i sprzedawanie jej przez Internet to sposób na zarabianie pieniędzy. W ten sposób, według zasady „Daj ludziom to czym się interesują”,  możemy pisać poradniki i ebooki. Wiedzę w różnych tematach mamy. Piszemy poradniki o tematyce na której się znamy (wtedy pisze się je najprzyjemniej). Teraz musimy tą wiedzę spieniężyć, sprzedając ją w formie elektronicznej. Ta wiedza to np. kursy internetowe (szkolenia online), ebooki, audiobooki w formacie MP3 i na CD, czyli tzw. e-produkty. E-produkty to wszelkie  gotowe rozwiązania możliwe do wykorzystania od ręki. 

Inwestowanie w wiedzę, sprzedając ją w Internecie to najprostszy sposób na zarabianie pieniędzy, i jaki ekscytujący! Ludzie są żądni wiedzy i chcą się uczyć czegoś nowego.
Inwestowanie pieniędzy w Internecie to też reklamy i kampanie dotyczące naszych produktów. Poczynając od Google Adsense, Adtaily, Netsales – najpopularniejszych programów, pomagających wydawcom online zarabiać na wyświetlaniu reklam internetowych. Co istotne potencjał e-marketingu stale rośnie wraz ze wzrostem znaczenia internetowego medium. 

To wszystko dotyczy przede wszystkim młodych firm prowadzących działalność przez e-marketing, np. sklepów internetowych, innych właścicieli stron internetowych prowadzących sprzedaż e-produktów, blogów, forum dyskusyjnych.
Inwestowanie w działalność internetową to jeden z lepszych sposobów na zarabianie pieniędzy także przez średnie firmy. E-marketing jest więc konieczny, żeby prowadzić działalność z zyskiem i utrzymać constance dochodu i pozycję na rynku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz